Donacija kompanije dm narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije

Velika donacija kompanije dm drogerie markt, omogućila je da obroci u Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije budu bogatiji zahvaljujući artiklima hrane nabavljenim iz ove donacije. Naime, u kampanji Giving Friday koju je dm tradicionalno sproveo prošle jeseni, prikupljeno je 3,5 miliona dinara koji su namenjeni za nabavku hrane koja je sada pripremljena kroz obroke ili je podeljena korisnicima narodnih kuhinja širom zemlje.

Donacija je raspoređena na Narodne kuhinje u 61 sredini koje u njima broje ukupno 27.172/ korisnika širom Srbije. Među njima je i naša Narodna kuhinja u Jagodini.

Iz kompanije dm ističu da su ponosni na ovu sada već tradicionalnu akciju u okviru koje doniraju pet odsto prometa u humanitarne svrhe

Kompanija sprovodi kampanju Giving Friday na nivou cele dm Grupe pod sloganom „Giving is the new black“, kada umesto ponude popusta i akcija na Crni petak donira pet odsto prometa u humanitarne svrhe. Ova jedinstvena inicijativa pokrenuta je 2019. godine, kada je drogerijski lanac donirao 3 miliona dinara Univerzitetskoj dečijoj klinici Tiršova, dok je tokom poslednje dve godine donacije prikupljene u kampanji usmerio Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije u ukupnoj vrednosti od 6,5 miliona dinara.